Tuesday, December 6, 2011

Fiz Faiez Jangan Gedik! :D


6TH DECEMBER 2011

bila gila melanda :D


i'm just a girl.. not a nice one and not also a bad girl.. sadang2 urang bilang..

saya ada bf @ teman lelaki dan mengaku saya memang ada bf @ teman lelaki.. dan saya dengan bangga lagi riaknya mahu bagitau saya sayang dia.. cinta? dengan tidak riaknya aku mahu bagitau, kami lebih couple kawan.. *honest bha..

saya sangat suka baca novel.. sangat sukaaa sangat - sangat dan kalau kamu tak setuju dengan hobi aku, kamu boleh post d message nyatakan ketidakpuasan hati kamu dan aku dengan senang hatinya saya akan cakap "suka hati aku la mahu suka baca apa.. pa kau mahu peduli.. aku bukan baca novel kau.. yang ko mahu mengencang pesal..?" * babal bha ko ne faiez!

aku sangat suka dengan kucing - kucing aku.. dan dengan tulusnya aku mahu mahu bagitau aku sangat menyayangi diaorang [ dia-ekor..? ] sampai aku cium mulut walaupun aku hanya cium pipi abah dan mak ja..

aku ne bukan seorang yang mudah mesra tapi bila suda kamceng aku akan terlebih mesra lagi terkinja2 sampai kamu boleh meluat sangat.. tapi aku tak gedik lagi getik.. jika kamu ada terlihat aku bersikap atau bersifat sedemikian, please! kamu semua telah berjaya dipalsukan dengan lakonan hebat aku tu.. * tolong faiez, stop it minta puji

kamu mungkin akan terasa dengan aku sebab mulut aku ne memang aku sudah kasi insuran, sebab tu aku sembarang ja cakap.. tapi aku tak pernah ada niat mahu menyakiti kamu.. you all maybe will easily get annoyed with my attitude but please... i didn't mean it.. siapa mahu kasi sakit hati orang lain.. orang gila ja buat begitu dan alhamdullillah aku separuh ja mereng sebab aku ada juga macam mahu kasi sakit hati orang walaupun tak berNIAT untuk menyakiti.. * NIAT solat dan mandi wajib aku memang hafal sebab benda tu wajib :)

aku sangat suka berkawan dan sangat menghargai kawan tapi amat memilih kawan.. :) if u're one of them, i'll cherish u forever :)

lastly, aku mahu cakap yang aku sangat menyayangi, mengagumi, memeluki lagi mencinta dan segalanya dengan abah dan mak kesayangan ku dunia akhirat... love abah & mak.. without u 2, then i can't see the world... 

p/s : kejap aku kejap saya.. gedik la ko faiez!


cuba bayangkan kalau aku kasi fit muka aku di lukisan ne.. :D


2 comments: