Sunday, January 8, 2012

assignment ini menyusahkan aku

8 of January 2012

case study punya assignment ahhh..


*Wah lama juga ahh aku tak update blog aku ne kan... perrgghh ! sampai masuk tahun baru pun aku teda update.. baru sekarang terupdate ne, tu pun lepas seminggu suda tahun baru..

*Bila tahun baru ja, urang slalu kasi kait dengan azam tahun baru.. Well, azam aku tahun ne yelah "aku berazam tak mahu berazam lagi" .. Hahaha! gila ka.. Tahun ne aku azam mahu full solat and dekan this sem.. amin~ juz two of that.. tak mahu tamak2.. sket jaaa...

*Entry ne ak mau cer pasal assignment aku yang macam durian selonggok 12 ringgit tu.. cieesss! time cuti midbreak hari tu pun ada assignment.. pa la namanya cuti kalau ada kerja.. aku mau cuti yang juz bangun pagi ada sarapan, pastu buka tv tekan remote tengok channel2 yang best2.. mandi jam2 petang.. then, tido petang balik.. bangun then malam bjaga sampai pagi.. itu la makna cuti kepada aku.. *boleh ka..?

*Aku cuma stress tu assignment HR yang pnjang2 mw ditaip.. aih~ gara2 ne assignment aku tak bole balik rumah hari jumaat.. kalau tak aku sambung suda cuti tambahan 5 hari.. pergghh... kawan aku pun mekong2 suda buat tu assignment di bilik.. tapi takda la stress sampai mau kelar2 tangan yang slalu kat tv2 kc tayang tu..

ne aku culik notes kawan aku.. things to do..

* sebab apa aku tak stress..? sebab sambil aku taip2 aku online tengok news.. [ingat aku tak baca news ka duduk hostel..? kebanyakkan pasal artis laa punya news :) ] aku panas tak puas haty, sanaaaaaa facebook aku pi lepas2 sakit hati aku..

*bha, kla, aku mau sambung buat assignment lagi.. kbye !

p/s : pa p/s ne sebenarnya ahh..? peti surat ka..?

No comments:

Post a Comment