Monday, January 16, 2012

Kucar Kacir Hidup Aku

16 of January 2012

uinaaa.. stress betul ne minah :D
*Babssssss juga la aku rasa tadi coz tiba - tiba lappy kesayangan bucux - bucux aku ne off then restart balik.. best2 tengah taip ne entry dia memulakan action di tempat kejadian.. ingat hilang suda pa aku taip tadi.. kalau betul dia buat hal, sumpah aku hukum ko lappy.. aku buang ko, minta ganti sama mami aku.. rupanya ko tengah updates pula.. mentang2 aku mau updates blog, ko pun mau update juga.. minta puji ! tapi aku still sayang ko.. ala bucux - bucux :)

*aku baru ja construct baru aku punya blog ne.. tidak la hebat macam supernova or superman.. besa - besa ja.. and aku bole juga la dikategorikan super sebab aku taruh pic aku yang super super besar kat atas.. terkejut juga aku.. besar betul.. mau kasi kicik teda pula aku tau :P .. tak pa.. nanti aku rajin aku tukar.. biarla pic aku besar di sana.. mana tau kamu pun rasa fly fly macam aku kena angin ombak rindu !

*sekarang aku tengah kusut dengan kehidupan aku sebagai student.. sangat! terlampau stress with all those assignments.. orang cakap kalau tak stress, ko tak kan move on.. kalau ko takda masalah, ko tak kan belajar dari kesilapan.. yeah! so, aku bersyukur juga la sebab aku stress and banyak masalah.. thanx GOD ! :D - rasanya tiada orang yang macam aku ne kan.. hepy ada problems..

*Well, kira aku sekarang boleh dikategorikan sebagai senior la juga [minta puji kan anak uncle Nasir ne :D ] kan dah Part4.. tapi yang bikin heran, selalu pula aku balik ruma walaupun cuti d hujung minggu yang hanya sabtu dan ahad.. selalunya time mula2 masuk u tu yang selalu orang cakap homesick.. asyik2 nak balik ruma, sikit2 nak balik ruma.. anak manja la, anak mak la.. macam - macam ne.. tapi aku ne dah lama duduk u pula yang selalu pulang ruma ne tau.. every week ouh.. kalau dulu masa part1 and part2.. haram ... :D - tapi duit pun selalu juga abis gara2 bayar tambang.. anak manja lagi macam aku ne yang minta puji prefer teksi ja.. mau da kelas juga.. ko ingat ko KAYA ka..?

*bila aku dalam kelas ja sekarang, kuat betul mengkhayal.. lecturer ajar tentang supervisor, sana aku fikir ruma and kucing2 aku yang cumel - cumel lagi gebu - gebu.. bila lecturer sebut pasal travel agent, sana aku melayang - layang fikir pasal duit yang tinggal beberapa sen ja lagi.. bila lecturer cakap pasal ceiling price, sana aku tengok tu lecturer dengan pandangan 10 dimensi memikirkan boyfriend yang jauh di Perak.. bila lecturer membebel pasal etiquette, mula la aku buka pandangan rohani aku tentang dinner nanti pasal dress sexy mana aku mau sarung.. haduiii !

macam teda masalah ja kan.. smile lebar betul.. kalau bole sampai pecah tu bibir :D ngeee


*bila cuti ja, mesti aku rasa mau demam - demam.. sebab apa? sebab aku bangun lambat.. dah lambat tu mesti la makan pun lambat.. bila dah lambat tu naik lemak la nak turun pi beli makanan.. then aku pun mula la rasa panas - panas macam mau melayang - layang... pemalas sungguh ! 

bestnya kalau dapat pi pantai lagi kan.. :D




*aku rmemang sangat sukaaaaa la dengan cuti - cuti ne.. bukan sebab aku terpengaruh tengok movie "cuti - cuti cinta" yang c Nora Danish dengan Farid Kamil berlakon tu.. sepa yang tak suka cuti kan.. ada ka yang tak suka..? kalau ada sila inbox aku.. meh cini aku ceramah ko sikit.. [joke] Insya-Allah kalau aku jadi menteri suatu hari nanti, aku isytihar setiap hari adalah cuti umum tapi gaji jalan.. :D -tak payah bertanding dah menang kali..

okaaiii.. bye.. mengantuk joo.. jam 3.32am suda.. aku manusia bukan robot.. suk da lecture !

p/s : memang tak ada wanita segedik aku tapi yang lebih...... gedik, BANYAK ! :D


No comments:

Post a Comment