Wednesday, April 4, 2012

5hari lebih menyakitkan berbanding 5bulan


mw demam demam suda aku ne gara gara terlampau banyak tidur . tidur pun boleh bikin demam ka ? sebab aku tekanan and sebab tu aku tidur terus . kenapa aku tekanan ? sebab aku belum dapat jumpa dia walaupun 5 hari suda balik ruma .

tak jumpa depan mata selama 5bulan, aku masih boleh tahan . tapi ini baru 5 hari suda macam orang baru lepas beranak . meroyan ja kerja aku . hm . . 

maybe sebab aku suda balik ruma and dia pun suda ada di ruma so no excuses la kan tak dapat jumpa . but , there still have an excuse why we cant meet even we're not too apart from each other . apa sebab dia ? kamu tekan ne benda kalau mau tau . itu jawapan dia :D ----> REASON

aku cakap sama dia, konon aku boleh hidup tanpa dia. ya ! aku memang dapat hidup tanpa dia . buktinya , alhamdullillah aku masih bernafas juga sampai hari ne . memang aku dapat hidup tapi kira macam bangkai bernyawa la . ala , buruk pula bagi bangkai kan ? hehe !

sebab terlampau tekanan tak dapat jumpa dia , tiap tiap hari aku masak spaghetti bolognaise sampai mau termuntah muntah lagi terkantut kantut aku makan tapi aku telan juga . asal aku hepy sebab dapat makan fevret food aku kan ? :D

5bulan aku tak jumpa dia boleh pula aku bertahan . siap dapat award "LADY GAGAH" sebab terlampau gagah aku menahan kan . tapi ne baru 5hari tewas aku terus . ntah pa award aku mau bagi sama diri aku sekarang . kamu da suggestions ka award apa ?

even i need to wait you until i become like this , i will  :)





p/s : long distance relationship is the most painful disease .

2 comments: