Saturday, April 21, 2012

smile appears when there is no tears

mau sebulan suda aku duduk di rumah . well, i've been through all days with the same things . i could vomit bloody-mud if i need to stay like this for 2years . thank God because i need to be strong just for 2 months . yala . cuti pun 2bulan ja . bukannya 2 tahun . tapi kalau kena bagi cuti 2 tahun pun mau eh ! yala , apalah setakat muntah muntah tu kan . nanti pregnant pun sama juga muntah muntah kan . opps ! :)

actually , we've been informed that next sem maybe we'll have a trip to Penang . (wheeeee !) tapi yang tak bestnya opkos ongkosnya pun banyak kan . as i'd planned before , i wish to find a part time job so maybe i could earn some money to cover my trip fees . mula mula semangat mau kerja kat hotel (konon budak perlancongan kan , so mau belajar la pasal industry ne) ceh ! tapi angan jadi debu . puik ! so, i've decided to take license . heeee ! sempena ulangtahun ke 20 (aduh , tua suda aku ne) . tapi selalu bangun sudah tengah hari , macamna mau pi ambil lesen kan . (aihh . bocor rahsia lagi bangun lewat)

well, bosan ouh bangun setiap hari then terpaksa mengharungi benda yang sama . ingat cuti ne mau pertajamkan skills memasak aku ne sebagai persediaan untuk menjadi isteri mithali tapi family aku tengah hari tak makan la pula . malam pun tak makan . diet ! aku baru mau gain some weight during this sem break . dorang pula mau diet diet ne . huh! tekanan ! kalau aku masak sapa mau makan .

so, what's makes me happy to through these days because of my lovely cutey wowwy cats . dorang ja yang buat aku busy setiap hari . bagi dorang makan , buat susu untuk durang , cuci taik durang , kasi bersih cat sand and all about their poos actually . memang meremang jua la setiap hari ko kena hidu kewangian dorang tu . but , they still can make me smile with their behaviours .

relationship ? huh ~ kadang kadang kita memang akan jadi gila kerana cinta . kita jadi bodoh kerana cinta . kita jadi black side kerana cinta . sebab apa ? sebab cinta . cinta itu memang powerful because it can make us to turn someone that we never being before . memang aku tengah gila , bodoh and be black side of me because of love . its hurt when we feel that we are not get our lover attention . kadang kadang kita buat benda yang gila , bodoh and jadi black side sebab kita mahu sedikit perhatian . doa banyak banyak supaya korang bukan salah seorang yang tergolong dalam golongan itu yaaa :)

p/s : bla bla bla . paling mengarut la entry aku ne . ouh yaaa . besday aku this year yang paling suck but thanx for those yang wishes . lobyew yoalls !



No comments:

Post a Comment